miércoles, 1 de diciembre de 2010

MULTIMEDIA LITERACY DIGITAL STORY (BIDEOAK PAREKATZEN)

Bi bideoak ikusi ondoren, esan dezaket biek gogoeta egitera bideratu nautela. Lehenengo bideioan "Multimedia literacy digital story", ulertu dudanaren arabera, adieraztera eman nahi du egun teknologia berrien bidez posible zaigula era ulerkorrago eta ikusgarriago batean gure inguruan dauden eta imaginatzeko zailak zaizkigun kontzeptu horiek ikastea edo behintzat ulerkorragoak izatea. Nire ustez, sarean askotan ikusgarri diren errealitatearen antzezpen horiek (bihotza zelan mugitzen den..) oso erabilgarriak izan daitezke hezkuntzan jarduteko. Baina, bigarren bideoa esaten duenez, ondo jakin behar da mundu honetan, sarean alegia, agertzen diren hamaika gauzetatik egokiena eta bakoitzarentzat erabilgarriena dena aukeratzen. Horrek alfabetizazio prozezu batera garamatza.

Alfabetizazioa hitz potoloa da, ez da bakarrik interneten informazioa bilatzen jakitea baizik eta kontziente izan behar gara honen guztiaren atzean nor dagoen, saretik bertatik ibiltzeko zer nolako arauak jarraitu behar diren, norberaren pribatasunaren garrantzia, gauzen interpretazioa...
Kritikoak izan behar gara, ez dugu dena onartu behar, sortzaile eta kontsumitzaile izan ahal garenez gero, gauzak hobetu, birsortu eta berbidali egin ahal dugu. Horrek, guzti horrek, kultura digital aktibo baten partaide bihurtzera eramaten gaitu (baloreak errespetatuz).

No hay comentarios:

Publicar un comentario